گوگل چه چيز هايي را به عنوان صفحات واسط تشخيص مي دهد ؟
در قسمت قبلي صحبت هاي John Meuller را براي شما در مورد صفحات واسط در سئو به پايان رسانديم .
خوب اگر شما چندين صفحه محلي داريد که :
همگي به يک کسب و کار در يک محل مشابه اشاره مي کند
پس قطعا آن ها نيز به نوعي صفحه واسط در سئو به حساب مي آيد .
و شايد تکنيک هاي قديمي سئو براي اين گونه صفحات ، آن ها را کم کيفيت تر يا حتي اسپم به نظر مي رساند .
گوگل هميشه به وبمستران در مورد استفاده از صفحات واسط سئو هشدار داده است .
اما خيلي از سايت ها هنوز آن ها را به کار مي گيرند زيرا :
- مدل کسب و کار آن ها به اين شکل است و براي دريافت مشتري بايد اين کار را بکنند .
- جايگزين کاري براي آن ها زياد است .
- به اندازه کافي خلاق نيستند .
- آن ها تجربه کافي را براي دوري از مشکلات داشتن صفحات واسط کم کيفيت در سئو ندارند .
- آن ها به اندازه کافي تجربه دارند که متوجه شوند چه چيزي روي کيفيت سايت آن ها تاثير مي گذارد .
گوگل الگوريتم سئو يي براي صفحات واسط دارد که با توجه به حرف هاي گوگل در سال 2015 به طور دائم بروز مي شود :
بار ها ديده ايم که بعضي سايت ها سعي مي کنند که بدون اضافه کردن ارزش روشن و منحصر به فردي ، در سئو رتبه بگيرند .
اين کمپين هاي صفحات واسط خودش را مثل صفحات عادي در سايت ، دامنه يا ترکيبي از هر دو آشکار مي کند .
براي تقويت کيفيت نتايج سئو براي کاربرانمان ، ما به زودي اصلاح کننده رتبه اي را راه اندازي خواهيم کرد .
اين اصلاح کننده اين صفحات را به درستي در اختيار کاربر قرار مي دهد .
سايت هايي که کمپين هاي بزرگ صفحات واسط دارند احتمالا تحت تاثير به سزايي از اين تغييرات قرار مي گيرد .
اگر شما صفحات محلي براي سئو داريد که به کسب و کار ها يا محل هاي متفاوتي اشاره مي کند ، آن ها صفحات واسط به شمار نمي روند .
و به طور منحصر به فرد بايد تقويت شوند تا براي سئو رتبه بگيرند .
اين پيشنهادي است که John داده است .
منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/285/
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0